пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

7 квітня- Всесвітній день здоров`я


«Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить народна мудрість. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає її повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які перешкоджають їх повноцінному життю.
Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань - Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято. До 1950-го року цей день відзначався 22-го липня, в день, коли сталася ратифікація запропонованого Статуту ВООЗ, потім День закріпився за нинішньою датою.
7 квітня в Балабинському НВК «Престиж» відбулося спортивне свято, присвячене Всесвітньому дню здоров`я. Учні 1-9-х класів брали участь у різних змаганнях, а учні 10-11-х класів були залучені до проведення свята.
Були проведені різні види змагань: естафети, перетягування каната, підтягування, прес, біг на 30 метрів, стрибки в довжину тощо. Балабинська школа боксу показала фрагменти виступу спортсменів під керівництвом тренера Костенка Ю.О. Дівчата-старшокласниці показали танок, під який активно танцювали молодші школярі. Завершенням свята була гра у волейбол між учнями і збірною вчителів. Перемогла, як завжди, дружба, а також гарний настрій, позитивні враження.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...