БЛОГ ТАРАСЕНКО ВІКТОРІЇ ГЕОРГІЇВНИ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ БАЛАБИНСЬКОГО НВК "ПРЕСТИЖ" ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Квест-кімната
- Головна сторінка
- Портфоліо
- Проблемна тема
- Опис досвіду
- Мої публікації
- Освіта-2017
- Освіта-2018
- Alma mater
- Nota Bene
- Сервіси Web 2.0
- Курси 2016
- Презентації
- Віртуальні музеї
- Нагороди, сертифікати
- Словники
- Тарас Шевченко
- ЗНО 2016
- Програми
- Веб-квест 1
- Веб-квест 2
- Веб-квест 3
- QR-квест
- Квест
- Квест-кімната
- Мій You Tube
- Поезія vs Музика
пʼятниця, 25 березня 2016 р.
Використання соціальних медіа на уроках
Соціальні медіа є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Наші діти практично постійно заходять в «Instagram», «Facebook», «Twitter», «Контакт» і, звісно, на багато інших сайтів, про які ми знаємо трохи менше. Якщо ви хочете привнести у процес навчання «цілий світ», розгляньте можливість інтеграції ваших уроків і соціальних медіа.
Якщо використовувати соціальні медіа обережно і з розумом, вони можуть слугувати як корисний інструмент, а не як відволікаючий фактор, як це буває зазвичай. Нещодавно на сайті Edutopia було опубліковано матеріал, в якому йдеться про те, що соціальні медіа не тільки збагачують шкільні заняття сучасними технологіями, а й допомагають малозабезпеченим учням подолати цифрову нерівність. Адже такі школярі не мають постійного доступу до соціальних медіа, як їхні більш забезпечені однокласники. Чому ж вони повинні бути відсторонені в той час, як технології продовжують крокувати вперед?
Такі освітні сайти, как Edmodo, Edublog і Kidblog, надають альтернативні соціальні медіаресурси для розміщення різноманітної інформації, анонсів, новин, ведення блогів і мікроблогів, які можна використовувати в педагогічному процесі. Але й комерційні сайти теж можуть бути корисними для демонстрації учням можливостей соціальних медіа. Далі http://osvita.ua/school/method/technol/46076/
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар